viru-1

nutizie

Resistenza à l'alta temperatura asset metallicu persunalizatu Codice à barre / codice QR in acciaio inox Etichetta / tag

Semu unu di i principali produttori chì hè specializatu in stu tipuEtichetta / tag in acciaio inox di codice à barre / codice QR di resistenza à alta temperatura 
 
In ambienti duri cum'è l'alta temperatura è a corrosione, a qualità è a durabilità di l'etichette è i tag sò estremamente impurtanti.Per risponde à sta dumanda, un codice à barre d'acciaio inossidabile o un codice QR etichetta / tag cù resistenza à alta temperatura sopra 1200 ° C è resistenza à a corrosione hè largamente utilizatu in l'industria petrochimica, energetica, aerospaziale è altre.
 62427
Stu tipu di etichetta o tag hè fattu di acciaio inox d'alta purezza, cù superficia liscia è plana, testu chjaru è leggibile, è ùn hè micca a paura di l'alta temperatura è a corrosione.In l'industria petrochimica, stu tipu d'etichetta hè largamente utilizatu per identificà diverse pipelines, tanki di almacenamiento è equipaghji.In l'industria energetica, stu tipu d'etichetta hè utilizatu per identificà e parti chjave cum'è e zone di combustione à alta temperatura è i tanki d'oliu lubrificante.In u campu di l'aerospaziale, stu tipu d'etichetta hè utilizatu per marcà diversi equipaghji è cumpunenti, cum'è satelliti, navi spaziali, cohete, etc. In u campu di a difesa naziunale, stu tipu d'etichetta hè ancu più indispensabile è pò esse usatu per identificà. diversi equipaghji militari è armi.
 
In cunfrontu cù e etichette tradiziunali, stu tipu di etichetta o tag hà una durabilità megliu è pò adattà megliu à i bisogni di l'ambienti duri.Utilizà sta etichetta in acciaio inox o tag pò migliurà l'efficienza è a precisione di l'operazione è u mantenimentu di l'equipaggiu, è pò ancu assicurà a sicurità di i nostri equipaghji è di i travagliadori.Inoltre, stu tipu d'etichetta o tag pò ancu furnisce infurmazioni è dati impurtanti, chì hè cunvenutu per a gestione è u cuntrollu.
 
In una parolla, l'alta temperatura resistente sopra 1200 ℃, u codice à barre in acciaio inox resistente à a corrosione o l'etichetta o l'etichetta di codice QR hè un novu tipu d'etichetta d'altu rendiment, chì hè largamente utilizatu in diverse industrii è senza dubbitu furnisce a nostra pruduzzione è mantenimentu di l'equipaggiu. .A megliu sicurezza è efficienza.


Tempu di post: May-06-2023