viru-1

nutizie

Etichetta adesiva di vinu di metallu persunalizata

A nostra cumpagnia hè una fabricazione di punta in Cina chì si concentra nantu à u sviluppu, a produzzione è l'innuvazione di targhette metalliche, etichette di cupola epossidica, adesivi metallici, etichette metalliche di vinu, etichette di codice a barre di metallo, ecc. cù 18 anni di sperienza prufessiunale.

Oghje, parlemu di l'etichetta di sticker di vinu di metallu.L'etichetta di sticker di vinu di metallu hè unu di i nostri prudutti principali chì sò largamente utilizati per e diverse bottiglie di vinu è scatula di imballaggio cumpresi vinu rossu, liquore, champagne, etc.

à mezu à (1)
à mezu à (2)

Per l'etichetta di sticker di vinu di metallu, Di solitu, u materiale hè d'aluminiu cù u spessore normale di 0,1 mm cù una forte cola adesiva 3M in u spinu.Stu fogliu d'aluminiu hè assai flessibile è hè faciule per persunalizà qualsiasi forma chì avete bisognu chì currisponde à a superficia cum'è piatta, curva, è appiccicà à una buttiglia di vinu o una scatula assai forte.Dopu chì l'etichetta di l'autoadesiva di vinu hè attaccata à a buttiglia di vinu o a scatula di imballaggio, pare assai maravigghiusu, è lussuosu per u vostru imballaggio di vinu è vinu.Intantu, Cridemu chì a nostra marca di marca high-end pò prumove assai u voluminu di vendita di u produttu.

Pudemu fà l'etichetta di sticker di vinu di metallu cù un disignu persunalizatu, è diverse finiture chì preferite cum'è spazzolata, anticata, goffrata cù qualsiasi culori cum'è argentu, oru, ottone, rossu, ecc.Un saccu di etichette di sticker di vinu di metallu sò esportati in parechji paesi in u mondu cum'è i Stati Uniti, i mercati europei.A maiò parte di i nostri clienti cum'è e finiture spazzolate & Antique, è assai soddisfatti di a nostra alta qualità, prezzu cumpetitivu, è consegna veloce, ecc. So avemu tanti ordini di l'etichetta vinile metallica di vinu domesticu è d'oltremare ogni annu.

Cumu pruducia l'etichetta di sticker di vinu di metallu?I prucessi principali per piacè vede cum'è quì sottu:

1. Mettite 3M doppia cola laterale nantu à u spinu di u sticker

2. Printing via Rotary machine secondu u vostru disignu persunalizatu

3. Disposizione UV nantu à a superficia di u sticker

4. Mettite film di prutezzione nantu à a superficia è in daretu

5. Embossing u logu & Testu comu par drawing

6. Punching via muffa

7. QC cuntrollu & Packaging

à mezu à (3)

Per l'usu di l'etichetta di l'autoadesivi di u vinu di metallu, hè assai faciule.Avemu solu bisognu di sbucciate a pellicola di prutezzione PET nantu à u spinu, è poi appiccicà à a pusizioni ghjusta di a buttiglia di vinu o di a scatula di vinu, è poi sbucciate a pellicola di prutezzione nantu à a superficia di l'adesivo.

à mezu à (4)

Tempu di Postu: Nov-04-2022