L'etichetta in l'azzaru in l'acciaio inculce sò un marcatore cumunamente usatu chì pò ghjucà un rolu impurtante in diversi ambienti, cum'è etichette di u produttu. Sempre in qualchì ambienti castoresi, etichissia in acciaio d'aligali anu pruprietà eccellenti, è purtate a putenza è l'accercatori cum'è equipaggiamentu è a guarile, cuprecinari,
U prucessu di produzzione di etichette d'acciaio inox di divisu hè divisu in trè passi: Equing, stipping è pulitura.
(1): Incisione. L'incisione hè di incaricà i caratteri o mudelli necessarii nantu à a superficia di l'acciaio inox à l'etichimentu. Stu prucessu hè necessariu l'usu di a fabricazione di placa negativa, cuntrastu di esposizione, in sviluppu, u lavaggiu di piatto è d'altra piaca i prudutti falluti à u fallu. In generale, fà i etichette d'azzaru senza affaccà, ci vole à passà u testu è u mudellu, è dopu una firmazione simili di a dimensione di a cria di mura. Fate a parte di u chart, è u graficu è u testu anu una ratio di forma più fine.
(2): Pintellu di locu. Pittura di u locu hè di mette u pittura di marca finale finita in certi punti nantu à u graficu o u testu per ottene una sperienza visuale megliu. I pigmenti utilizati in stu arti deve esse pigmenti corside assai poesia, è u cuntenutu tecnicu hè relativamente altu. Stu tipu di signu richiede effettu è l'essenza. Perchè u pigmentu hè più conveniente è cumminata cù l'arti è artigiali, u prezzu di questu tippu di signu hè ancu relativamente. Artisti ùn deve elevanu chari di chele è ciori, è assicurendu chì a superficia di a acciaia è pulita, è ùn ci sarà micca catates di pittura, o eccessivi.
(3): puliti. Dopu chì a pruduzzione hè finita, hè necessariu per fà produzione di progetti ligera. A superficia finita di l'etichette d'acciaio inox hè assai impurtante, perchè a finita di superficie hè direttamente ligata à l'apparenza è a qualità di u pruduttu. U prucessu di luce pò aduprà manpozione o a macchina per ottene l'effettu di a superficia alta di a superficie è a superficia liscia.
Tempu di Post: Maghju-26-2023